14 aprilie 2007

Oferta de primavara! livrari promotionale....fara bani

Ce-ar fi daca.....intr-o zi, ati fi invitati intr-un loc in care nu ati mai fost niciodata....un loc cu totul nou in care nu cunoasteti oamenii, nu stiti precis ce se va intampla...si ajunsi acolo, simtiti deja cum va bate inima, un pic tematori, emotionati....e liniste si asta accentueaza si mai mult tensiunea..priviti in jurul vostru, priviti peretii, scaunele....si iata ca zariti o usa intredeschisa....pe aceasta usa scrie mare: "Instrumente, strategii si tehnici pe care oamenii le pot folosi in viata reala".... si se vede in acea crapatura si o lumina foarte placuta, calda. Se simte cumva ca acolo, in acea camera,,,,este cineva....este cineva care se pregateste intens pentru venirea ta...si asta te nelinisteste si mai tare....Pasesti sa-i spui "Buna ziua?"...

Drag cititor.....eu zic sa pasesti, macar sa afli despre ce este vorba, macar sa stii daca iti este de folos sau nu......profita de acest numar: 0724-622274...si vino la o sedinta de psihologie fara bani..adica gratis..

(Sos. Mihai Bravu nr.43Bl.45, Ap.45, Sector 2-langa Obor)

8 comentarii:

Anonim spunea...

Buna Matilda!

Ce inseamna sedinte de psihologie?

O zi buna!

Ana

Anonim spunea...

... interesant...

Anonim spunea...

Cat costa in mod normal o sedinta?

Multumesc mult.

Anonim spunea...

Buna seara!
As dori daca se poate sa vorbesc cu dumneavoastra.Puteti sa imi dati un mail la drag_and.drop@yahoo.com,va rog frumos?
Va multumesc anticipat!
Mihaela

Anonim spunea...

am o problema vreau sa ma despart de prietenul meu insa acesta ma santajeaza ca se va ucide cum il pot ajuta sa nu faca asta dar fara sa raman cu el? multumesc mult aa si inca ceva mai e valabila treaba cu gratuitatea?:)

Anonim spunea...

puteti sa-mi dati un email la adresa georgiana2oo3@yahoo.com? va rog mult. am nevoie de putin ajutor. multumesc!!

Anonim spunea...

Buna ziua!am nevoie de putin ajutor in legatura cu iubitul meu,as vrea sa imi dati cateva sfaturi pe care sa le pot aplica eu pt k nu vrea sa mearga la psiholog.Sufera pt o fosta prietena are stari de depresie si a vrut chiar sa se sinucida,este un an de cand sa-u despartit si tot mai sufera dupa ea.Nu ma poate iubi pe mn din cauza acestei probleme.Va rog foarte frumos sa ma ajutati.id ul meu este symo_smile

Psihoterapeut Borza Raluca spunea...

dragii mei,,,, multumesc tuturor pentru interventii!:) Dupa cum ati vazut, acest post a fost realizat in urma cu cativa ani cand intr-adevar m-am aflat intr-un context in care puteam oferi sedinte gratis de psihoterapie. Nu mai este cazul acum... mi-am mutat si adresa de internet www.psihoterapie-online.net si am si un alt blog pe care il puteti gasi acolo. Raluca